Logo  Fabrike Auto unije bile su teško bombardovane i delom uništene tokom Drugog svetskog rata. Nakon rata, Cvikau postaje deo Demokratske Republike Nemačke (Istočna Nemačka) i premešta se sedište Auto unije; Dajmler-Benc stiče 88 odsto vlasništva Auto unije i sledeće godine, 1964., Benc prodaje kompaniju Folksvagenu. Septembra 1965. lansiran je novi model sa zaštitnim znakom Audija. Model je dobio interni naziv F103 i počeo se prodavati samo kao Audi (dakle, to ime je sada označavalo model auta, a ne proizvođača, jer se još uvijek proizvodio pod firmom Auto unije), ali je docnije postao poznat pod imenom Audi 72. Unapređivani modeli bili su nazivani po broju konjskih snaga, te su tako nastali Audi 60, 75, 80 i Super 90. Ovi modeli bili su u prodaji sve do 1972.

Audi 60   Audi 72
1969. Auto unija se spojila sa NSU, čije je sedište bilo u blizini Štutgarta. 50-ih godina prošlog veka NSU je bio najveći svetski proizvođač motocikala, ali se kasnije preorijentisao na proizvodnju manjih kola poput NSU Prinz. NSU se zatim posvetio proizvodnji rotacionih motora, koji su u to vreme bili novina, prema ideji Feliksa Vankela. Za 1967. godinu, novi NSU Ro 80 bio je futuristički model daleko ispred svog vremena u tehničkim detaljima kao što su aerodinamika, mala težina i bezbednost, ali gorući problemi sa rotacionim motorima stavili su tačku na nezavisnost NSU. Danas se ta fabrika u blizini Štutgarta koristi za proizvodnju većih Audijevih modela.