Fabrike Auto unije bile su teško bombardovane i delom uništene tokom Drugog svetskog rata. Nakon rata, Cvikau postaje deo Demokratske Republike Nemačke
(Istočna Nemačka) i premešta se sedište Auto unije; Dajmler-Benc
stiče 88 odsto vlasništva Auto unije i sledeće godine, 1964., Benc
prodaje kompaniju Folksvagenu. Septembra 1965. lansiran je novi model sa zaštitnim znakom Audija. Model je dobio interni naziv F103
i počeo se prodavati samo kao Audi (dakle, to ime je sada označavalo
model auta, a ne proizvođača, jer se još uvijek proizvodio pod firmom
Auto unije), ali je docnije postao poznat pod imenom Audi 72.
Unapređivani modeli bili su nazivani po broju konjskih snaga, te su
tako nastali Audi 60, 75, 80 i Super 90. Ovi modeli bili su u prodaji
sve do 1972.

1969. Auto unija se spojila sa NSU, čije je sedište bilo u blizini Štutgarta.
50-ih godina prošlog veka NSU je bio najveći svetski proizvođač
motocikala, ali se kasnije preorijentisao na proizvodnju manjih kola
poput NSU Prinz. NSU se zatim posvetio proizvodnji rotacionih motora, koji su u to vreme bili novina, prema ideji Feliksa Vankela. Za 1967. godinu, novi NSU Ro 80
bio je futuristički model daleko ispred svog vremena u tehničkim
detaljima kao što su aerodinamika, mala težina i bezbednost, ali
gorući problemi sa rotacionim motorima stavili su tačku na nezavisnost
NSU. Danas se ta fabrika u blizini Štutgarta koristi za proizvodnju
većih Audijevih modela.

