Novoosnovana kompanija bila je poznata kao „Audi NSU Auto Union AG“, i označila je pojavljivanje Audija kao zasebnog brenda, i to po prvi put posle rata. Prvi novi model ovog naziva bio je Audi 100, iz 1968. godine. Za njim su ubrzo usledili Audi 80, u 1972.-oj godini, i Audi 50.

Kako je izgled Audija toga vremena bio dosta konzervativan, prihvaćen je predlog inžinjera Jerga Bensingera da se tehnologija za pogon na sva četiri točka, koja je već bila našla primenu u nekim Folksvagenovim modelima, prilagodi i primeni u Audijevim trkačkim modelima. Kao rezultat tih napora, 1980. nastao je model „kvatro“, kupe sa turbo motorom, koji je ujedno bio prvi nemački serijski proizveden automobil sa pogonom na sva četiri točka preko centralnog diferencijala.

S obzirom na to da su 1985. brendovi Auto unija i NSU i formalno ugašeni, zvanični naziv kompanije je jednostavno preimenovan u, kratko, „Audi AG“. Trenutno, Audijeva prodaja beleži snažan rast u Evropi. U 2004. prodato je 779 441 vozilo širom sveta.