Otvoreni kokpit, motor sa 300 KS i na pretek tehnoloskih resenja buducnosti. ovako se u najkracem moze predstaviti Audijev "TT kabriolet Club Sport Quattro" model koji je i istovremeno unapredjena verzija portotipa. Maksimalno visok kvalitet bilo je ono cime su se rukovodili konstruktori ovog jedinstvenog "TT-a" zato je vetrobran mali a, pozadi iza glava putnika, nema pregrade za platneni krov, vec su izbocine u stilu pravog "spidstera". napred su osim velike resetke hladnjaka, i LED sveetla, spordski stil naglasavaju veliki tockovi od 19 incha.

 audi tt 

  

  

  

 

 U poredjenu sas standardnom verzijom "TT-a", trag tockova je prosiren za 66 milimetra, a zadnji branik je zapravo usmerivac vazduha. Sedista su prave sportske "kadice", sposobne da cvrsto drze vozaca i suvozaca ii u  najekstremnijim situacijama, kakve se mogu naci samo na trkackoj stazi. u kabini dominiraju detalji od aluminijuma. Za pokretanje ovg "TT-a" je izabran cetvorocilindricni motor zapremine 2 litara i sa 300 KS za koji je izveden originalni izduvni sistem.