Ovaj model će inicijalno biti ponuđen samo kao kupe sa četvoro vrata. Sličan automobil trenutno nudi jedino Mercedes, a u pitanju je naravno CLS.

Motiv za A7 je najverovatnije više nego solidna prodaja CLS-a, kao i dobra prognoza kada je u pitanju prodaja luksuznih automobila. Treba napomenuti da Audi nije jedini sa sličnom idejom. Jaguar i VW takođe rade na svojim konkurentima za CLS. U Jaguarovom slučaju to je model koji će zameniti XJ (sličan dizajn kao i XF), a na drugoj strani planovi za Passat kupe su u zastoju s obzirom na radikalne poteze novog izvršnog direktora VW grupe, Martin Winterkorn-a.



Prvobitne procene su govorile da će A7 biti konkurent za BMW seriju 6, ali se iste ispostavljaju kao pogrešne. A7 je dizajniran sa posebnom pažnjom na komfor putnika na zadnjim sedištima, što je potpuno u suprotnosti sa tradicionalnim luksuznim kupeima. Međuosovinsko rastojanje će biti slično kao i kod modela A6., međutim veliko međuosovinsko rastojanje ne samo da će obezbediti prostor za putnike pozadi, već će i učiniti da A7 izgleda veće od A6.

 

A7 će kao i ostali MLP Audiji imati motor i transmisiju pomerenu dodatno unazad , iza prednje osovine, što bi trebalo značajno poboljšati upravljivost i dinamičnost vozila.
Odluke oko motora još nisu finalne, ali i benzinski i TDI motori će biti dostupni već pri predstavljanju. TDI verzija je zapremine 4,2 litra sa 326 KS i masivnih 650 Nm obrtnog momenta između 1.600 i 3.500 ob/min. Za tržište SAD u startu neće biti u ponudi TDI motora, već samo 4,2 FSI benzinac. Za evropsko tržište pored pomenute dizelke treba očekivati V6 u dizel i benzinskoj varijanti. V6 TDI bi trebao stići na tržište SAD za 6 do 9 meseci nakon predstavljanja benzinske verzije.

 

Postoje koncept verzije i A7 modela sa 2 vrata i kabrio, ali u Audiju će sačekati reakciju kupaca na A7 kupe sa 4 vrata. Teško je predvideti cenu za novi A7, ali bi trebala biti 15 do 20 posto veća od one za A6 model.