Nova generacija Audija A3 je predstavljena. Premijum kompakt model,
koji suvreno vlada u ovoj kategoriji vozila, je dobio čitav niz
dizajnerskih i tehnoloških unapređenja.
Audi će sa novom generacijom A3 i A3 Sportback modela postaviti nove
standarde kada su u pitanju vozne karakteristike, dizajn i
opremljenost. Nove tehnologije kao što su S tronic menjač, magnetno
ogibljenje i sistem za kontrolu ogibljenja, Audi parking sistem i još
dosta toga.
Novu karoseriju odlikuje nešto veća dužina, niže serijsko ogibljenje.
Dakle, Audi je učinio A3 još sportskijim i atraktivnijim automobilom.
Prednji spojler i branik su blago izmenjeni, baš kao i prednja maska.
Najupadljiviji element su svakako „oborena“ svetla, odnosno Daytime LED
svetla. Opciono se mogu poručiti i bi-xenonska prednja svetla, koja se
savršeno uklapaju sa LED svetlima. Zadnji deo automobila ima
redizajnirani branik, ali očekivanih zadnjih LED svetala nema.
Karoserija je, kao što smo naveli, nešto produžena – 2,5cm kada je u
pitanju A3, dok je kod Sportback modela ta dužina nepromenjena.
Unutrašnjost odiše sportskim karakterom i elegancijom. Tu su brojni
detalji izrađeni od aluminijuma, novi interfejs za upravljanje audio i
klima sistemima. Zapremina prtljažnika iznosi od 350 do 1080l, dok je
kod Sportbacka 370 do 1100l.
Gama motora se sastoji od čak osam modela: pet benzinskih i tri dizela.
Benzinci su 1,6 sa 102KS, 1,4 TFSI sa 125KS, 1,8 TFSI sa 160KS i 2,0
TFSI sa 200KS. Top model je i dalje 3,2 V6 FSI sa 250KS. Dizel motori
su 1,9 TDI sa 105KS i 2,0 TDI sa 140 i 170KS. Potrošnja je u proseku
smanjena za do 15%. 1,8 i 2,0 TFSI motori su „frikciono optimizovani“
odnosno komponente motora imaju jako malo trenje.
Svi motori, osim 1,6 i 1,9 TDI, se isporučuju sa šestostepenim
manuelnim menjačima, dok se model sa 3,2 V6 FSI motorom isporučuje
isključivo sa S tronic menjačem. Opciono je moguće poručiti S Tronic i
sa ostalim motorima. 2,0 TFSI i dizel motori se isporučuju sa
šestostepenom varijantom, dok kupci 1,6, 1,4 TFSI i 1,8 TFSI dobijaju
sedmostepene verzije S tronic menjača. Quattro pogon se isporučuje u
kombinaciji sa 1,8 i 2,0 TFSI, kao i sa 2,0 TDI varijantama, dok je taj
pogon serijski u 3,2 modelu.
Audi će na modelu A3 koristiti magnetne amortizere koji pored odličnih
performansi omogućavaju i veoma lako elektronsko podešavanje mekoće.
Audi nudi dva režima rada – Normal i Sport.
Nova generacija Audija A3 će pored standardnog S3 modela imati u ponudi
i S3 Sportback. Motor i performanse na S3 modelu su nepromenjene – 2,0
TFSI sa 265KS i 350Nm, što omougćava ubrzanje od 0 do 100 za 5,7s,
odnosno 5,8s kada je u pitanju Sportback model.
Novi Audi A3 će se u prodaji naći početkom leta ove godine po ceni od 20350 EUR.
Dužina: 4203mm (A3), 4286mm (Sportback), 4214mm (S3)
Širina: 1765mm
Visina: 1421mm (A3), 1423 (Sportback), 1399 (S3)
Međuosovinsko rastojanje: 2578mm
Težina: 1275-1455kg (u zavisnosti od modela i motora)
10/11/2008, 15:50
Extra su ovi blogovi....
Ali onaj slupani je najjaci...